.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و

رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، جمعیت هلال احمر استان و شهرستانها، صداو سیما،  و مراکز آتش نشانی برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت گسترده مراکز آموزشی در این مانور افزود : این مانور در 8 هزار و 402 مدرسه ابتدائی، راهنمائی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، پیش دانشگاهی، هنرستان و  با حضور بیش از 561 هزار و 434 دانش آموز دختر و پسر انجام شد.

بهزاد پورمحمد همچنین تاکید کرد:این اقدام هماهنگ پس از به صدا در آمدن آژیر زلزله در سطح مدارس و با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان، ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله، برانگیختن حس کنجکاوی دانش آموزان نسبت به حوادث طبیعی در جهت کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله در مازندران به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.